1. У якому напрямку літератури працював В. Винниченко?
А. Реалізмі.
Б. Романтизмі.
В. Модернізмі.
Г. Постмодернізмі.
Мета: 1) формування літературної компетентності (учень уміє визначати проблематику та ідейно-філософський підтекст оповідання; аналізує образи, наводячи приклади з тексту; пояснює фактори, що вплинули на формування В. Винниченка як особистості та митця);
2) розвиток навичок спілкування та мислення високого рівня;
3) виховання поваги до художнього слова як увічненого для поколінь досвіду життя людини, її думок, переживань; патріотизму.
Мета: 1) формування літературної компетентності (учень знає основні ідейно-естетичні засади модернізму в українській літературі; пояснює фактори, що вплинули на формування В. Винниченка як особистості та митця);
2) розвиток навичок спілкування та мислення високого рівня;
3) виховання поваги до художнього слова як увічненого для поколінь досвіду життя людини, її думок, переживань; патріотизму.
Без перебільшення тріумфальним був прихід в українську прозу Володимира Винниченка. Його ім'я відразу стало поряд з іменами найвидатніших митців. І якби Винниченко, крім своїх ранніх оповідань, не написав би більше нічого, він усе одно лишився б в нашій літературі. А міг би й не написати, бо жити йому довелося в драматичний і жорстокий час, бо міг і не вціліти в ньому. Адже судилося йому бути буквально в епіцентрі всіх тодішніх полій в Україні, жити активним політичним життям, коли на літер;ітуру в людини, здається, зовсім не лишається часу і сил. Тільки натура титанічного духу й грандіозного творчого потенціалу могла не загубитися безслідно й не розпорошитися під руйнівними вітрами тієї страшної епохи, коли таких, як Винниченко, безжально винищувала машина тоталітарного терору.