Жанр чарiвної казки є цiкавим i малодослiдженим українською фольклористикою. Водночас саме казки пiднiмають завiсу над таємницею людської психiки, нашого несвiдомого, яке виринає у сновидiннях, розщеплене на окремi образи. Не випадково, як пишуть захiдноєвропейськi та американськi фольклористи, чарiвнi казки легко запам’ятовуються: один раз їх почувши, легко вiдтворюємо сюжет. Десь на рiвнi пiдсвiдомого подiбнi iсторiї близькi нам, тому, слухаючи казку, ми нiби переживаємо своєрiдне пригадування колись знаного, вловлюємо закодований у символи досвiд.
1. Омелько, Карпо, Лаврін – головні герої твору
A «Земля» О. Кобилянської
Розподіл годин на вивчення курсу
«Українська мова за професійним спрямуванням»
Усього – 72 год.
Самостійна робота – 28 год.
Аудиторна робота – 44 год.: лекції – 22 год., практичні – 22 год.
Розподіл годин на вивчення курсу
«Українська мова за професійним спрямуванням»
Усього – 54 год.
Самостійна робота – 20 год.
Аудиторна робота – 34 год.: лекції – 2 год., практичні – 32 год.
Усього – 75 год.: 68 год. практичних, 7 год. самостійних
І семестр
Усього – 19 год.: 16 год. практичних, 3 год. самостійних.
ІІ семестр – 56 год.: 52 год. практичних, 4 год. самостійних.
ПРОГРАМА З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Усього – 86 год.: 80 год. практичних, 6 год. самостійних
І семестр
Усього – 37 год.: 34 год. практичних, 3 год. самостійних.
ІІ семестр – 49 год.: 46 год. практичних, 3 год. самостійних.
Пояснювальна записка
Закріплення Конституцією України статусу української мови як державної зумовлює зростання її суспільного значення в державному, політичному, господарському житті, в ділових відносинах між організаціями та установами. Проте часто виникає невідповідність між високим професійним рівнем і низьким рівнем культури мовлення особистості. Це ставить перед навчальними закладами ПТУ завдання створити такі умови вивчення української мови, щоб учні засвоїли не тільки лінгвістичні поняття і граматичні правила, а й уміли активно послуговуватись мовою як засобом спілкування в усіх сферах громадського життя, зокрема в офіційній (між установами, окремою особою і установою, між посадовими особами, ділові взаємини на виробництві), усвідомлювали значення мови для самовираження творчої особистості.
ПРОГРАМА З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Фонетика і графіка. Орфоепія і орфографія .
Звуки мови. Голосні і приголосні звуки. Приголосні тверді і м'які, дзвінкі і глухі.
Букви й інші графічні засоби. Український алфавіт. Співвідношення звуків і букв. Звукове значення букв я, ю, є, ї, щ та буквосполучень дз, дзь, дж.
Склад. Наголос. Ненаголошені голосні, їх вимова і позначення на письмі.