Іван Франко. «Захар Беркут». Сюжет. Характеристика образів. Проблема вибору

 Мета: навчити учнів аналізувати вчинки героїв; розви­ти навички аналізу епічного твору; виховувати здатність робити правильний вибір у складних життєвих ситуаціях.

Хід уроку

Повідомлення теми й мети уроку.

Мотивація навчальної діяльності учнів.

Актуалізація опорних знань. Метод «прес».

Робота в групах.

Аргументуйте проблему вибору людини у вирішальній ситуації з точки зору:

2-а група — Максима;

Зрада заради життя

Чесна смерть

3-я група — Тугара Вовка;

Безмежна влада за рахунок зради

Любов дочки, повага громади

Опрацювання теми уроку. Робота над змістом, твору.

Метод «Мікрофон» (за матеріалом IX розділу повісті).

—        Яку нову раду дала Мирослава тухольцям у бо­ротьбі з монголами?

—         Чи вірили Бурунда і Тугар Вовк у можливість вря­тування власного життя?

—         Чому вдруге Захар Беркут відповів відмовою?

—         Чому Тугар Вовк рятує Максима?

—        Як цей вчинок свідчить про боярина?

Порівняльна характеристика образів монголів і тухольців.

Учні визначають у тексті найхарактерніші деталі опису монголів і тухольців, добираючи з твору цитати.


У випадку копіювання матеріалів на інший сайт обов'язковою є моя письмова згода
та пряме індексоване посилання на linguistika.com.ua
© 2012-2024

Вы можете отметить интересные вам фрагменты текста, которые будут доступны по уникальной ссылке в адресной строке браузера.