Павло Тичина

Арфами, арфами... 

Арфами, арфами —

 Мета: розкрити трагічні наслідки революційних змагань 1917- 1918 рр. на Україні, глибоке усвідомлення реальності й драма­тизму своєї доби П. Тичиною; удосконалювати вміння й нави­чки ідейно-художнього аналізу ліричних творів, опису картин; розвивати творче мислення, культуру образного бачення, вихо­вувати почуття поваги до своєї землі та історії, комбінований.
Обладнання: портрет П. Тичини, репродукція картини В. Павліщука «Роз­пач», вірші поета.

Мета: допомогти учням зрозуміти основні тенденції української пое­зії 1920-х років, познайомити із життєвим і творчим шляхом
П. Тичини, його ранніми збірками, формувати вміння характеризувати основні мотиви ранньої творчості, розвивати нави­чки аналізу поезій, особливих ознак індивідуального стилю поета, удосконалювати навички виразного читання, виховувати почуття людяності, любові до мистецтва, розвивати розуміння прекрасного.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Обладнання: портрет П. Тичини, виставка творів поета, аудіозапис роман­сів та хорових творів на слова поета, книга В. Стуса «Феномен доби», репродукції картин Сандро Ботічеллі «Весна», Михайла Жука «Біле і чорне», опорна схема аналізу ліричного вірша.

RSS-матеріал

У випадку копіювання матеріалів на інший сайт обов'язковою є моя письмова згода
та пряме індексоване посилання на linguistika.com.ua
© 2012-2024

Вы можете отметить интересные вам фрагменты текста, которые будут доступны по уникальной ссылке в адресной строке браузера.