М е т а: поглибити, узагальнити й систематизувати знання учнiв про ступенi порiвняння прикметникiв; удосконалювати вмiння та навички правильно утворювати форми вищого й найвищого ступенiв порiвняння, доцiльно вживати їх у власному мовленнi; розвивати пiзнавальну i творчу активнiсть шестикласникiв; удосконалювати мовленнєву вправнiсть i пильнiсть школярiв; навчати аналiзувати, систематизувати й порiвнювати поняття, моделюючи дiаграму Вена; виховувати сумлiнне ставлення до навчання, прагнення самовдосконалюватися.
1. Розподілити дані прикметники на лексико-семантичні групи.
1.Міцний, важкий, дерев'яний, Миколин (шарф), дорогий, червоний, гарний, лисий, приміські (сади), гарбузове (насіння), соловейкова (пісня), Сергіїв (брат), захисний, вчорашній, високий — високо, дрібний — дрібен, величезний, чорненький, залізний міст і залізна воля, лебедина хода і лебедине перо.
2.Бурхливий, зрошувальний, Маріїн (син), пізній, коричневий, гладкий, задніпровські (плавні), бурякова (плантація), удовина (хата), Андрійкове (пальто), золотий, низький — низько, зелений — зелен, малесенький, жирнющий, ніжний, золотий годинник і золоте серце, заяча лапа і заяче хутро.
План
1. Поняття про розряди прикметників. Якісні ад’єктиви.
2. Вищий та найвищий ступені порівняння, їх творення.
3. Прикметники, що не утворюють ступенів порівняння.