Узагальнення, систематизація вивченого про словосполучення і речення

Тема: Узагальнення, систематизація вивченого про словосполучення і речення
Мета: систематизувати та узагальнити теоретичний матеріал, виявити на­буті знання на практиці; розвивати навички усного мовлення; вихову­вати взаємоповагу, любов до батьків.
Тип: урок-залік.
Обладнання: запис на дошці правил гри, текст диктанту.

Хід уроку
Робота над виявленням теоретичних знань і практичних навичок з даної теми
Гра "Інтелектуальне змагання".
Організаційний етап

Ознайомлення учнів з умовами гри. Дві команди гравців діляться на захисників і нападників, обирають капітана. Протягом 5 хв. нападники і капітани добирають по 4-6 завдань із вивченої теми: 2-3 теоре­тичних і стільки ж практичних, захисники повторюють матеріал.
Хід гри. Нападник робить виклик суперникові, ставлячи питання конк­ретному захисникові з протилежної команди.
Якщо захисник не може відповісти - відповідає капітан. Його роль за кожним питанням може виконувати інший учень, якщо попередній виявляє знання в достатній мірі. Якщо ж він не знаходить відповіді на поставлене питання, відповідає той, хто знає відповідь. Правила гри.
1. Відповіді мають бути точними, вичерпними, з прикладами.
2. Питання не повинні повторюватися.
3. Виявлені знання враховуються при виставленні залікової оцінки.
Робота над виявленням орфографічно-пунктуаційних помилок.

Написання диктанту
Про батька
Тато ніколи не жалів себе. Любов до краси перемагала всі недуги. Завж­ди по-дитячому захоплювався природою, кращими проявами людських по­чуттів. Був людяним. Не втрачав цієї риси протягом усього життя, незважа­ючи на суворість оточення. Хіба могло бути інакше? Ніколи! Його душа була такою невтомно-молодою, так жадібно щоразу пила красу довкола, що з ним було радісно і дітям, і молоді. Він пристрасно любив життя. А його любили всі ми. За добрі, але сумовиті очі, які, наперекір напрузі, вміли сміятися. Не шукайте! Немає на світі більше таких незбагненно-глибоких очей. Любили за добрі й міцні руки, що з любов'ю підтримували на перехрестях долі.
Переді мною батько в останні осінні дні. "Як боляче, що в нашому світі ще стільки дикунства, нелюдимості", - говорять його уста.
 Він любив людей...
(За І. Коцюбинською).

Домашнє завдання
Повторити відомості про оповідання та складові компоненти сюжету. Скласти усну розповідь на тему "Як і чому я змінив свої погляди".
 


У випадку копіювання матеріалів на інший сайт обов'язковою є моя письмова згода
та пряме індексоване посилання на linguistika.com.ua
© 2012-2024

Вы можете отметить интересные вам фрагменты текста, которые будут доступны по уникальной ссылке в адресной строке браузера.